lørdag 11. juli 2009

Mygg, mygg, mygg!!

Har da kommet meg gjennom alle bildene fra turen til Indre Troms og det er en skapning som går igjen på omtrent alle bildene, nemlig mygg. Myggen var iår mer tallrik enn jeg kan huske fra tidligere turer, mulig det bare virket sånn da vi hadde helt vindstille vær de første par dagene. For å få noe positivt ut av de plagsomme småkrypene prøvde jeg å feste de på minnebrikka på en måte som viste hvor tallrike de var.... Men vet av tidligere erfaring at det skal være ekstremt mye mygg for at det skal se mye ut på bilder. Men sammenlignet med hva jeg opplevde på Grønland for noen år siden(se nederste bilde) så var det egentlig ingen grunn til å klage.




2 kommentarer:

  1. Ble som forventet mye mygg iår men hva spiller vel det for rolle når storfisk blir landet og det er de gode minnene som blir husket.En tur til Grønland frister kanskje ikke allikvel etter å ha sett siste bilde ditt.


    Terje

    SvarSlett
  2. Dæven!! (mest til det nederste bildet forøvrig..). Jeg synes du fikk fram mygga temmelig bra jeg. Mildt sagt.

    Hilsen Ingebjørg

    SvarSlett